⚡️ Bundpriser igen søndag kl 09-17, det er 5 dage i træk! Mandag eftermiddag får også lav pris, men næppe bundpris. Derefter kommer eftermiddags-bundpriser igen.⚡️
Grønnere elforbrug har altid vokset i ryk. Efter at jeg har skruet ned for medieaktiviteterne, er det gået langsommere, men sådan er det at have en hobby. Jeg bruger kræfter på det, der er sjovt.
I går fredag rundede Grønnere elforbrugs Facebook-side 40.000 følgere.
Fyrre tusind!
Jeg er meget beæret. Og en smule lamslået over at det er muligt at række så langt ud, uden at bruge én krone på markedsføring. Facebook har sine problemer, men jeg får hver dag vist min prisprognose til typisk omkring 10.000 danskere helt gratis.
Grønnere elforbrug er et hobbyprojekt, som kun kan lade sig gøre med hjælp fra frivillige. Mange tak for hjælpen!
Og tak for at du deltager i den grønne omstilling!
MVH
Henrik
Elfluencer

Det er fantastisk, at du (I) har tid og viden til at formidle viden om el priser og sammenhængen. Jeg ser og læser næsten hver dag mail eller FB opslaget.
Jeg bruger altid prognosen til planlægning af større forbrug (vaskemaskine, el-bil ladning).
Mange tak!
MVH
Henrik